Instituttet har besluttet at projektlokaler ved PI skal kunne bookes online af medarbejdere (VIP) og studentermedhjælpere.
Studentermedhjælpere (med en psy-mail) kan booke en plads i et projektrum, hvis de har brug for det i forbindelse med deres ansættelse som studentermedhjælp. Medarbejdere (VIP) kan på samme måde booke lokalerne.
Pladserne bookes enkeltvis. Det er ikke hensigten at pladserne bookes som fast arbejdsplads, men på timebasis.
Derudover er der nogle lokaler, der kan bookes til samtaler/interview m.v. Disse lokaler kan også bookes af medarbejdere og den enkelte studentermedhjælp, men VIP’en skal på forhånd oplyse Gitte Arildsen om, hvilke studentermedhjælpere, der skal kunne booke.
Når lokalerne bookes, skal der angives navn og psy-mail i Outlook.
Der er tastekode på dørene og koderne vil blive skiftet hvert halve år (februar og september) og koden oplyses ved henvendelse til Gitte Arildsen (gitte@psy.au.dk).
Lokale 227 i bygning 1350 (4 arbejdspladser)
1350-227 plads 1
1350-227 plads 2
1350-227 plads 3
1350-227 plads 4
Lokale 329 i bygning 1350 (4 arbejdspladser)
1350-329 plads 1
1350-329 plads 2
1350-329 plads 3
1350-329 plads 4
Lokale 389, 391 og 393 i bygning 1343
1343-389 samtale/interview
1343-391 samtale/interview
1343-393 projektrum samtale/interview
Da dette i høj grad handler om lokaleoptimering, er det vigtigt, at man husker at slette eller ombooke, hvis pladsen/lokalet alligevel ikke skal bruges.
Klik ind i Outlook-kalenderen
Gå ind under fanen Andre kalendere (ude til venstre) og højreklik
Så vælger man ”Tilføj kalender”.
Man går så ind under ”Lokaleliste” og vælger det enkelte lokale derfra (f.eks. 1343-391 samtale/interview).