Brightspace er AU´s Learning Management System (LMS).
AUs HR-system hedder mitHR, og her kan du aflæse dine ansættelsesdata samt registrere fravær.
Systemet bruges af ph.d.-vejledere til bl.a. godkendelse af ph.d.-plan og halvårsevalueringer.
Ved hjælp af PURE kan medarbejdere ved AU udfylde deres personlige hjemmeside med CV, publikationer, arbejds- og forskningsområder mm.
RejsUd er Aarhus Universitets Rejse- og Udgiftsafregningssystem.
Læs mere om RejsUd på medarbejdere.au.dk
På selvbetjeningen kan du se dine oplysninger og registrere dit fravær.
Der er også almen adgang til online rejseafregning, udvidet adgang (WebAROS) for administrative medarbejdere.
Du finder Selvbetjeningen på mit.au.dk
STADS leverer et samlet billede af hver enkelt studerendes studieforløb og en ensartet registrering af uddannelser, undervisning og eksaminer på tværs af de 4 hovedområder på Aarhus Universitet.
Timeplaner for undervisere og studerende. Der også har mulighed for at se timeplaner for fag, hold, lokaler og eksaminer.
Timeregnskab er instituttets interne normregistreringssystem, der bruges til at holde styr på VIP’ernes undervisning og administrative opgaver.
Typo3 er det CMS-system, Aarhus Universitet anvender til universitetets hjemmesider. Via systemet kan man redigere i og oprette sider. Det kræver dog, at man er tildelt adgang til en eller flere sider. Man logger ind på typo3.au.dk med samme brugernavn og login som til selvbetjeningen.
Ouriginal er et system, som automatisk kontrollerer plagiering i skriftlige opgaver.