Workzone er AU's journaliseringssystem, der skal understøtte vidensdeling på tværs af organisationen og sikre vores journaliseringsforpligtelser. Alle medarbejdere har et ansvar for at sikre dette.
Det er alene e-mails/dokumenter, der knytter sig til det aftaleretlige og administrative arbejde i forbindelse med løsningen af en opgave eller et forskningsprojekt, som skal journaliseres.
Data, som er tilvejebragt i selve forskningsprocessen, skal ikke gemmes i Workzone.
På instituttet har vi etableret en gruppe af administrative medarbejdere, som alle er trænede i Workzone og kan hjælpe dig med at oprette en sag. For at sikre, at alle oplysninger er med fra starten, bedes du udfylde denne formular.
Vi sender dig et link til sagen, når vi har oprettet den.
Når en sag er oprettet med hjælp fra TAP-supporten, er det dig, der skal sørge for, at alle relevante dokumenter og korrespondance journaliseres i Workzone. Det være sig i form af e-mails, dokumenter og eventuelt efterfølgende notater fra samtaler eller anden korrespondance på den pågældende sag. Journaliseringen kan for eksempel ske via din mailboks.
Når en sag er afsluttet, er det dig som ansvarlig for sagen, der skal bede TAP-supporten om at lukke sagen.
Har du spørgsmål til, hvordan du løser opgaven med at journalisere, kan du spørge din TAP-supporter.
På AU's hjemmeside om Workzone finder du vejledninger til de forskellige funktioner i Workzone.
Du kan finde en oversigt over de mest almindelige sager på instituttet samt forslag til sagsgruppe her:
Kontakt din lokale superbruger (se oversigten nedenfor), som hjælper dig med at få adgang og giver dig den nødvendige oplæring i Workzone.
Hvis du har spørgsmål til, hvordan du løser opgaven med at journalisere, kan du spørge din lokale superbruger i Workzone – se nedenfor.
Skriv til workzonesupport@psy.au.dk eller kontakt en af instituttets TAP-brugere nedenfor.